Porţiunea de şosea de pe DN1, în dreptul liniei ferate  de la Ucea de Jos, a devenit o adevărată capcană pentru şoferi. Acest segment de drum  este  foarte deteriorat, autoturismele fiind obligate să traverseze liniile ferate cu viteza melcului. Se creează astfel coloane de maşini întinse pe km de drum ce ajung până la intersecţia DN1 cu drumul spre Transfăgărăşan sau până la Voila. S-au înregistrat şi o serie de accidente rutiere din cauza drumului impracticabil. Pe adresa Direcţiei Regionale de Drumuri şi Poduri Braşov au fost înregistrate zeci de sesizări de la localnici, de la conducătorii auto, dar şi de la poliţişti, care au cerut aducerea liniei ferate la nivel şi repararea drumului. ,,Duminică, 4 august a.c., coada de maşini ce se îndreptau spre Sibiu a ajuns până la Cârţişoara.  S-a stat pe loc mult timp, iar şoferii vorbeau despre un accident nicidecum despre trecerea liniei ferate de la Ucea de Jos. Situaţia este veche şi trebuie să fie rezolvată. Luna august când se întorc acasă făgărăşenii din străinătate  va fi un chin pentru conducătorii auto” a spus Timotei Valentin Stânea din Victoria. Ultimele lucrări de reabilitare la acest tronson au fost executate în urmă cu 10 ani. Aşa cum susţine Robert Elekeş, purtătorul de cuvânt al DRDP Braşov, reabilitarea acestui tronson ar aparţine Căilor Ferate Române, invocând OG nr. 43/1997, art 32, alin 2. ,,Secția Producție din cadrul DRDP Brașov a început amenajarea variantei de ocolire a trecerii la nivel cu calea ferată de pe DN1, zona Ucea de Jos, județul Brașov, în vederea începerii lucrărilor de la pasajul propriu-zis, care vor fi executate de reprezentanții căilor ferate” a transmis DRDP Braşov într-un comunicat de presă.  Lucrările la varianta ocolitoare a liniei ferate   au început marţi, 6 august 2019, amenajându-se spaţiul paralel cu DN1, pentru a fluidiza traficul rutier. CFR şi CNAIR au negociat un protocol prin care se vor pune la bătaie fonduri de până la 35 milioane de euro pentru reabilitarea trecerilor la nivel cu calea ferată ce traversează arterele de circulaţie rutieră.

2 COMENTARII

  1. Astia de la coaiele ferate au innebunit cu totul…..sa faci drum alternativ,in loc sa torni asfalt peste sine….Banii cheltuiti pentru „tigania”asta,ar ajunge sa faca viaduct,sau tunel! ROMANIA ….TREZESTE-TE!

    • Cum ??? 35 de milioane de euro pentru reparatia unui pasaj de cale ferata pe un drum national ,dupa parerea mea e un furt pe fata,dar in Romania este posibil orice…nu ma mira…

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here