Site icon Monitorul de Făgăraș

CNA schimbă mesajele: de la apă, sare şi grăsimi, la vaccinare, citit, autism, droguri, jocuri de noroc sau democraţie. Lista mesajelor

FOTO: Pagina de Media

Din acest an, mesajele despre „sare şi grăsimi” sau „minimum 2 litri de apă” dispar din pauzele publicitare ale televiziunilor. Consiliul Naţional al Audiovizualului a adoptat noi mesaje, ca parte aunor ample modificări ale Codului de Reglementare în Audiovizual, legislaţia secundară a CNA, arată Pagina de Media.

Noile mesaje adoptate de CNA nu se vor mai numi de „avertizare” aşa cum era până acum, ci de conştientizare. Aceste mesaje vor avea şi „termen de valabilitate” de un an de la data intrării în vigoare a Codului. După acestă perioadă, CNA poate reînnoi lista mesajelor.

În premieră de când există pe TV astfel de avertizări, vor exista şi mesaje despre vaccinare:

„Vaccinarea previne apariţia unor boli grave. Vaccinarea este esenţială pentru sănătatea copilului tău”.

Dar şi despre suplimente alimentare: „Suplimentele alimentare nu vindecă şi nu pot înlocui tratamentele prescrise de medic”

Ce mesaje vor prezenta televiziunile:

Noul Cod Audiovizual va intra în vigoare la 30 de zile de la data publicării în Monitorul Oficial. Cu excepţia unuia dintre articolele care vizează publicitatea la jocurile de noroc şi care va intra în vigoare la 90 de zile.

Exit mobile version