Gratis română blackjack fără depunere online

  1. Casino online cu program de fidelitate: adevăratul joc al cinelui de milă: Este timpul să salutăm Oficial lunile de iarnă, iar noi, cei de la Slots Capital, credem că un nou slot video online este exact ceea ce aveți nevoie pentru a vă încălzi și a trece vremurile reci înainte.
  2. Celebrăm realismul: de ce cele mai bune jocuri casino online nu sunt niciun miracol - Mulți jucători noi din acest an au plasat pariuri pe Curse de cai și alte evenimente live datorită bonusului de bun venit cu două straturi ispititor pe care jucătorii noi de la GTbets casino îl vor câștiga.
  3. Bonus fără depunere la sloturi: Nebunia legală a promoțiilor de cazinou: Veți obține, desigur, toate sloturile fantastice bonusuri de grădină, indiferent dacă descărcați software-ul cazinoului sau alegeți opțiunea de cazino instant play, începând cu bonusul remarcabil de 100% care vă oferă sloturi flash duble în numerar pentru a vă duce.

Jocuri de română spins gratuite

Admiralbet bonus code fără depunere gratis: Ofertele care nu-ți dau decât durere de cap
Slots3 Arcade – am creat o experiență de joc cu adevărat unic sloturi concentrându - se pe mare impact și gameplay-ul rapid.
Bilion 100 free spins fără depunere instant România: Promoția care nu îți udă plantație de bani
Tot ce ai nevoie înainte de a începe să joci jocul este de a determina numărul de linii care iau parte la răsucire și a stabilit pariul.
Familia Sadlers conduce stația de camioane, două magazine și un restaurant.

Română păcănele electronic gratuite fara depunere 2025

Cazinouri noi fara licență 2026 – Industria se reîncarcă cu promisiuni goale și bug-uri de pe dinafară
Nu acceptăm trimiteri de oaspeți sau nu publicăm conținut generat de utilizatori pe site.
Casino pe bani reali Timișoara: Ce‑te‑așteaptă când „VIP‑urile” își fac de cap
Veți avea, de asemenea, șansa de a profita de o revenire superbă la procentul jucătorului, cu acest lucru venind la un 96,48 foarte lăudabil%.
Magic jackpot bonus code secret 2026 RO: Cum să nu cazi în capcana promoţiilor de noroc

Acasă De actualitate Studiu: Doar 2 lingurițe pe zi din acest aliment pot ține departe...

Studiu: Doar 2 lingurițe pe zi din acest aliment pot ține departe demența și declinul cognitiv / OMS: Până în 2050 numărul cazurilor de demență se va tripla la nivel mondial

0
544

Consumul susținut de nuci și alune (sau unt realizat din acestea) pe termen lung ar putea fi cheia unei mai bune sănătăți cognitive la persoanele în vârstă, conform unei cercetări realizate de Universitatea din Australia de Sud (UniSA).

În cadrul unui studiu efectuat pe 4.822 de adulți chinezi cu vârsta de peste 55 de ani, cercetătorii au constatat că un consum de mai mult de 10 grame de nuci sau alune pe zi a fost asociat cu o mai bună funcționare mentală, inclusiv cu îmbunătățirea gândirii, raționamentului și memoriei.

În categoria nuci și alune sunt incluse, printre altele:

  • Migdale
  • Nuci
  • Fistic
  • Caju
  • Alune de pământ
  • Alune de pădure
  • Nuci Pecan
  • Nuci braziliene
  • Nuci de Macadamia

Cercetătorul principal, Dr. Ming Li de la UniSA, afirmă că studiul este primul care raportează o asociere între cogniție și consumul de nuci la adulții în vârstă, oferind informații importante cu privire la creșterea problemelor de sănătate mintală (inclusiv demența) cu care se confruntă o populație îmbătrânită.

„Îmbătrânirea populației este una dintre cele mai substanțiale provocări ale secolului XXI. Nu numai că oamenii trăiesc mai mult, dar, pe măsură ce îmbătrânesc, au nevoie de sprijin suplimentar pentru sănătate, ceea ce pune o presiune fără precedent asupra serviciilor de îngrijire a persoanelor în vârstă și de sănătate”, spune Dr. Li.

În China, aceasta este o problemă masivă, deoarece populația îmbătrânește mult mai rapid decât aproape orice altă țară din lume.

„Asistența medicală îmbunătățită și preventivă – inclusiv modificările dietetice – poate contribui la abordarea provocărilor pe care le prezintă îmbătrânirea populației. Consumând mai mult de 10 grame (sau două lingurițe) de nuci pe zi, persoanele în vârstă și-ar putea îmbunătăți funcția cognitivă cu până la 60% – comparativ cu cei care nu consumă nuci – împiedicând în mod eficient ceea ce în mod normal ar fi experimentat ca un declin cognitiv natural de doi ani.”

Studiul UniSA a analizat 15 ani de date din China Health Nutrition Survey, constatând că 17% dintre participanți consumau în mod regulat nuci (în special alune). Dr. Li spune că alunele au efecte antiinflamatorii și antioxidante specifice, care pot atenua și reduce declinul cognitiv.

„Se știe că alunele sunt bogate în grăsimi sănătoase, proteine și fibre, cu proprietăți nutriționale care pot reduce colesterolul și îmbunătăți sănătatea cognitivă”, a explicat el.

„Deși nu există un tratament pentru declinul cognitiv legat de vârstă și pentru bolile neurodegenerative, variațiile în ceea ce mănâncă oamenii aduc îmbunătățiri pentru persoanele în vârstă.”

Organizația Mondială a Sănătății estima, în 2019, că, la nivel global, numărul persoanelor care trăiau cu demență era de 47 de milioane. Până în 2030, se preconizează că acest număr va crește la 75 de milioane, iar până în 2050, se estimează că numărul cazurilor de demență la nivel mondial aproape se va tripla. China are cea mai mare populație de persoane cu demență.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.