Cel mai bun site de cazinou slot câștigător 2025

  1. Cel mai rapid casino la retragere: Nicio poveste cu eroi, doar linii de cod și bătaie de cap: După cum au spus alții, nu există niciun secret pentru a juca sloturi.
  2. Cazinouri cu retragere în lei: De ce promisiunile mari nu se traduc în bani pe cont - Datorită popularității crescânde a competițiilor de jocuri ESports, cazinourile din întreaga lume încep să caute noi modalități de a încorpora turneele ESports în afacerile lor.
  3. Cazinoul cu depunere minimă în Timișoara: De ce nimic nu e cu adevărat „gratuit”: Cea mai bună parte este că nu veți primi taxe.

Română păcănele electronic gratis 2025

Casino bonus fara depunere paysafecard: De ce e doar o altă iluzie de marketing
Cazinoul găzduiește slotul Rise Of Gods Reckoning împreună cu o mulțime de alte jocuri pe bani reali.
Sloturi online Iași: Cum să nu cădeţi în capcana “promoțiilor gratuite”
Jocul, așa cum sugerează și numele său, are o temă Vegas, iar imaginile sale fac tot ce pot pentru a aduce luminile strălucitoare ale Vegasului pe ecranul computerului.
Al doilea factor care determină prețurile Bitcoin sunt comercianții care folosesc dolari SUA și constau în 31 la sută din piața totală a tranzacțiilor.

Blackjack electronic rotiri gratuite

Casino cu cod promoțional România: Cazul în care marketingul se întâlnește cu realitatea amară
Ca parte a Codului de conduită BGCs, Toți Membrii trebuie să respecte anumite angajamente.
Turnee păcănele cu premii: Când promoțiile devin o glumă de prost gust
Din primăvara anului trecut, prețul acțiunilor DraftKings a fost bătut în cuie.
Casino bani gratuit fara depunere: adevărul dureros al promoțiilor fără sens

Acasă De actualitate Dovada că ouăle nu doar că scad colesterolul, dar protejează și creierul

Dovada că ouăle nu doar că scad colesterolul, dar protejează și creierul

0
624

Ani buni am fost sfătuiți să consumăm cât mai rar ouă, din cauza colesterolului, dar un studiu recent a arătat că acestea nu urcă nivelul colesterolului rău. Mai mult, se pare că acest aliment protejează și creierul.

Un studiu realizat de cercetătorii de la Universitatea din California, San Diego, pe 890 de bărbați și femei, timp de patru ani, a concluzionat că consumul a 2-4 ouă pe săptămână este asociat cu niveluri mai scăzute de colesterol în sânge.

În plus, subiecții care au raportat că mănâncă mai multe ouă au avut un declin mai mic al memoriei pe termen scurt și lung, scrie Science Alert.

Potrivit cercetătorilor Donna Kritz-Silverstein și Ricki Bettencourt, de la universitatea menționată, ”în ciuda conținutului ridicat de colesterol alimentar”, rezultatele studiului arată că ”ouăle nu au un efect negativ și pot chiar avea un rol în menținerea funcției cognitive în timp”.

Timp de aproape jumătate de secol, oamenii au fost sfătuiți să evite alimentele bogate în colesterol, precum ouăle, untul sau smântâna, deoarece se considera că acestea cresc nivelul colesterolului din sânge, sporind riscul de boli cardiovasculare.

Deși aceste recomandări pot fi încă valabile pentru anumite persoane cu anumite afecțiuni, precum diabetul, dovezile recente sugerează că grăsimile saturate, zahărul și sodiul sunt principalii responsabili pentru acumularea plăcii în artere, nu colesterolul alimentar.

Cercetătorii subliniază în lucrarea lor publicată de jurnalul Nutrients că ouăle sunt bogate în proteine și aminoacizi, printre altele, iar acești factori ar putea contribui la menținerea structurii și funcționării neuronilor din creier.

Ouăle conțin, de asemenea, carotenoizi, asociați cu performanțe cognitive mai bune, și sunt o sursă bogată de colină, un precursor al unui neurotransmițător esențial.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.