,,D-le primar,
Văzând modul în care ati gestionat timp de 3 ani lucrările de pe str. D-na Stanca și risipa majoră pe care o faceți din banii publici, înlocuind inutil pavajul abia montat cu 10 ani în urmă, și care se afla în stare impecabilă, vă solicit să prezentați în scris următoarele date și documente:
1. Proiectul, indicatorii tehnici și Hotărărea Consiliului pentru reabilitarea trotuarelor de pe Stanca, prin înlocuirea celui existent.
2. Date concrete despre cantitatea și suprafața (în mp) de pavele pe care le-ati demontat de pe str. Dna Stanca, precum și locul în care le-ati depozitat.
3. Cantitatea și suprafața (în mp) de pavaj achizitionat pentru înlocuirea vechilor pavele.
4. Contractul de achiziții a noului lot de pavele, cel pentru spargerea trotuarelor, și pentru montajul noului pavaj.
Solicitarile din prezenta scrisoare deschisă  le fac in baza OUG nr 57/2019 și a Legii 544/2001 privind transparență în instituțiile publice
Lucian Cupu, Consilier Local PNL “ 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here