Slots berlin

  1. Casino live Galați – Unde „VIP” înseamnă doar altă etichetă de marketing: Cu toate acestea, ceea ce a trebuit să menționăm este că, dacă decideți să jucați alte jocuri în afară de sloturi, Bingo, cărți răzuibile și Keno, cerințele de pariere sunt puse la 60X, iar pentru unele jocuri precum Baccarat, Craps sau ruletă, parierea nu contează pentru a nu obține recompense de depunere.
  2. Free spins fara depunere romania casino: De ce nu e tot ce strălucește - Știind ce să caute atunci când aleg jocuri slot, jucătorii pot determina ce software va satisface cel mai bine nevoile lor.
  3. Casino cu cod promoțional România: Cazul în care marketingul se întâlnește cu realitatea amară: Faceți clic pe butonul casierie și veți vedea toate metodele de plată deschise pentru dvs.

Jocuri poker american 2 ca la aparate

Bonus cashback 2026 casino online: Marketingul de la 0 la 100 în 5 secunde
Deci, dacă sunteți un fan al fotbalului, încercați să pariați pe acel sport mai presus de toate celelalte.
„Păcănelele online populare” nu sunt nimic altceva decât un exercițiu de matematică prost pus la punct
Când raportul dintre cărțile mari și cărțile mici devine suficient de mare, jucați de fapt cu un avantaj matematic împotriva casei.
Veți câștiga runda Bonus dacă aterizați pe segmentul verde, dar dacă aterizați pe segmentul roșu, contorul se va reseta.

Joc șeptari casino

Blue chip 60 free spins cu cod bonus România: Promoțiile care te fac să clipești și să pierzi
Majoritatea oamenilor din lume dețin un dispozitiv mobil activat pe internet.
Rotiri gratuite la depunere 20 lei casino: cum să nu cazi în capcana promoțiilor de masă
Faceți o excursie la est și vedeți ce câștiguri puteți aduce acasă.
Winmasters 155 rotiri gratuite ofertă exclusivă azi România - Promoția care nu aduce nimic în plus decât scamele

Acasă De actualitate Vitamina care reduce riscul apariției diabetului

Vitamina care reduce riscul apariției diabetului

0
1129
FOTO doctorulzilei.ro
  • Analiza sistemică și meta-analiză au descoperit că persoanele cu prediabet și-ar putea reduce riscul de a dezvolta diabet de tip 2 cu 15% prin suplimentarea cu vitamina D.
  • Cu toate acestea, reducerea riscului cu vitamina D nu a fost la fel de mare ca reducerea obținută prin modificări intensive ale stilului de viață, a arătat un alt studiu.
  • Alți cercetători avertizează că indivizii ar trebui să cântărească beneficiile și riscurile de a lua suplimente de vitamina D cu medicii lor.

Persoanele cu prediabet au niveluri de zahăr din sânge mai mari decât ceea ce este considerat sănătos, dar nu suficient de mare pentru a fi diagnosticate ca diabet de tip 2, arată doctorulzilei.ro.

Este o afecțiune comună – aproximativ 1 din 3 adulți americani au prediabet, conform Centrului pentru Controlul și Prevenirea Bolilor din SUA. Vestea bună este că persoanele cu prediabet pot încă preveni sau întârzia apariția diabetului de tip 2.

O nouă revizuire sistemică și meta-analiză au descoperit că un aport mai mare de vitamina D de către persoanele cu prediabet a fost asociat cu un risc redus cu 15% de a dezvolta diabet de tip 2.

O lucrare despre revizuire a fost publicată în Annals of Internal Medicine.

Două tipuri diferite de vitamina D

Pentru revizuirea actuală, autorii au efectuat o revizuire sistemică a literaturii publicate în căutarea unor studii randomizate, controlate cu placebo, de prevenire a diabetului zaharat cu suplimente de vitamina D la adulții cu prediabet. Acest lucru a dus la 3.835 de citări din bazele de date PubMed și Embase și 270 de înregistrări de la clinicaltrials.gov.

Dintre acestea, 44 de articole și toate cele 270 de înregistrări clinicaltrials.gov au fost verificate. Trei studii au îndeplinit criteriile de eligibilitate. Acestea au fost studiul din 2019 condus de Pittas și studiile din Norvegia și Japonia.

Studiul din Norvegia a analizat 511 participanți. Studiul din Japonia a avut 1.256 de participanți. Studiul din 2019 condus de Dr. Pittas a avut 2.423 de participanți.

Participanții nu au primit aceleași suplimente de vitamina D din cauza diferitelor locații în care au fost efectuate studiile. Participanții la studiul din Norvegia și SUA au primit colecalciferol, în timp ce participanții japonezi au primit eldecalcitol.

Din cei 4.190 de participanți combinați, 44% erau femei, 51% identificate ca albe sau europene, 33% identificate ca asiatice și 15% identificate ca negre. Vârsta medie a participanților a fost de 61 de ani. Indicele de masă corporală mediu a fost de 31, iar nivelul seric mediu de 25-hidroxivitamina D a fost de 63 de nanomoli pe litru. Studiile au avut o urmărire medie de trei ani.

S-a format un consorțiu care a inclus experți în materie și investigatorul principal din fiecare studiu considerat eligibil pentru meta-analiză.

Cercetătorii au obținut seturi de date identificate din fiecare studiu și au dat bazelor de date codificare unificată. Cercetătorii au efectuat apoi o meta-analiză IPD a datelor.

Frecvența scăzută a efectelor adverse

Când autorii acestei revizuiri au compilat date despre participanții individuali, au descoperit că vitamina D a redus riscul de a dezvolta diabet cu 12% într-o analiză neajustată cu intenția de tratare și cu 15% într-o analiză ajustată intenție de tratare.

Rata participanților care se confruntă cu evenimente prespecificate, cum ar fi pietre la rinichi, hipercalcemie și hipercalciurie, a fost scăzută. În analiza combinată, nu au existat diferențe semnificative statistic între grupurile de reacții adverse cu vitamina D și placebo.

Autorii revizuirii subliniază că reducerea riscului de a dezvolta diabet nu este la fel de mare ca alte strategii de prevenire a diabetului.

Modificarea intensivă a stilului de viață a dus la un risc cu 58% mai mic, iar administrarea medicamentului metformin a dus la un risc cu 31% mai mic de a dezvolta diabet într-un studiu din 2002.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.