Casino nou

  1. Codul promotional bonus casino online: adevăratul test de rezistență al minții de jucător: Una din cele mai populare secțiuni ale platformei este denumită Sloturi ( Păcănele Online ).
  2. Casino online turnee 2026: Nu e despre noroc, e despre calcule și capcane - Ceea ce înseamnă că obțineți 1 rotire gratuită pentru fiecare depozit de 1 GBP.
  3. Aplicatia casino fara depunere: Cum să nu cazi în capcana publicității cu „gratuit”: N-am crezut că Id fi capabil de a obține bani împreună pentru studiul meu.

Bonusuri păcănele

cazinouri cu depunere minima 5 lei: cum să nu te prăduiești pe promisiuni de balamuc
O carte de la un campion World Series of Poker de 2 ori, informațiile de aici se aplică numai pokerului online.
Coins game cashback bonus fără depunere România: când marketingul întâlnește realitatea grea
Jucătorii trebuie să se înregistreze la cazinou, să facă o primă depunere și să opteze pentru Bonusul de bun venit oferit.
Click aici pentru a descărca Rome Casino.

Bonus depunere casino

1xbet 120 free spins bonus de înregistrare România nu e miracol, e doar altă glumă de marketing
Proprietarul Rotal Vega casino este Digimedia și au licența de cazinou de la Autoritatea pentru jocuri de noroc din Malta.
20 rotiri gratuite fara depunere casino – nu e un miracol, e doar o lecție de matematică
Dar cu DuckyLuck, acest lucru este adevărat.
Oferta de bonus reload la cazinourile online nu e nici pe un pic de noroc

Acasă De actualitate Cât zahăr ar trebui să consumăm zilnic pentru a nu avea probleme...

Cât zahăr ar trebui să consumăm zilnic pentru a nu avea probleme de sănătate

0
970

Junk-food, fast-food, produse semipreparate, dulciuri și prăjituri ultraprocesate, sucuri, ronțăieli dulci și sărate… ce au în comun toate aceste produse? Zahăr supra-adăugat.

Cum distrugem ușor bacteriile bune din intestin? Cu zahăr. „Doctor de bine“ explică ce înseamnă prea mult zahăr zilnic.

Doza zilnică de zahăr recomandată de Organizația Mondială a Sănătății nu trebuie să depășească 25 g/zi, adică 5 lingurițe de zahăr. Atenție, e vorba de întreaga cantitate de zahăr consumată zilnic, ca atare sau inclusă în produse alimentare.

Când ne gândim că inclusiv muștarul și ketchupul au zahăr, ne dăm seama cat e de ușor să depășim această doză. Zahărul rafinat nu conține nutrienți sau oligoelemente, ci doar calorii goale, care favorizează procesele oxidative și inflamatorii, cresc nivelul de aciditate din organism, fragilizează țesuturile și sistemul imunitar.

Un studiu făcut la o universitate din California a arătat că o doză de băutură răcoritoare, ce conține 7 lingurițe zahăr declanșează, după numai 5 minute, o scădere cu 35% a capacității de fagocitoză a globulelor albe responsabile de apărarea imunitară, efect ce durează câteva ore. Consumul a 100g zahăr duce la o scădere dramatică, de 97% a răspunsului imun!

În plus zahărul rafinat adăugat în produsele alimentare hrănește virusurile și bacteriile patogene din intestin, creează un mediu favorabil pentru creșterea și multiplicarea lor și afectează microbiota. Ori intestinul joacă un rol major în protecția imunitară, 70-80% dintre celulele de apărare a corpului fiind concentrate aici.

Consumul de zahăr are un efect negativ local, manifestat prin constipație, fermentație, balonare, dar și un efect general: disbioza intestinală, pe care o generează scade rezistența la boli a întregului organism.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.