Probabil ca ai observat si tu cat de mult a crescut in popularitate piata jocurilor de noroc online din Romania in ultimii ani. Cu siguranta si tu ai auzit despre multe platforme de jocuri, chiar daca nu esti un impatimit al jocurilor de noroc.

Acest lucru se datoreaza strategiilor de marketing foarte utile la care apeleaza multi dintre operatorii de jocuri online. Tocmai despre acest lucru vreau sa-ti vorbesc in randurile de mai jos si sa-ti arat cateva metode prin care cazinourile online isi fac reclama si atrag noi jucatori pe site.

Sponsorizarea unor echipe sau evenimente sportive

O idee interesanta prin care operatorii de jocuri de noroc online pot castiga vizibilitate si apreciere din partea romanilor este sa sponsorizeze echipe sau diverse competitii sportive. Aceasta strategie de marketing bineinteles ca este adoptata in multe alte tari din intreaga lume.

De exemplu, multe echipe de fotbal din Romania au ca sponsor principal diverse site-uri de jocuri de noroc, al caror nume este inscriptionat pe tricourile de joc ale fotbalistilor.

De asemenea, chiar si principala competitie fotbalistica din Romania, Liga 1, este sponsorizata in sezonul 2023/2024 de catre un operator de gambling de renume.

Un alt exemplu in acest sens este reprezentat de Las Vegas Casino Romania. Acest operator este principalul sustinator si sponsor al galelor RXF, acolo unde se lupta diversi sportivi, dar si influenceri din mediul online.

Bonusuri si oferte promotionale

Un alt punct de maxim interes pe orice site de jocuri online este reprezentat de bonusurile oferite. Bonusurile reprezinta practic una dintre cele mai utile strategii de marketing posibile in momentul de fata, fiindca toti romanii sunt atrasi de promotiile generoase.

Astfel, cazinourile din mediul online se intrec in a oferi in special jucatorilor noi bonusuri cat mai interesante. Cu un bonus generos ai toate sansele sa captezi atentia publicului, iar multi dintre acestia sa devina clienti si jucatori pe site-ul tau.

In acest sens, cu siguranta cel mai eficient bonus este bonusul fara depunere. Practic clientii vor primi un bonus gratuit pentru simpla inscriere pe site si eventual pentru verificarea contului de joc.

Ambasadori ai cazinourilor

O alta idee mai recent adoptata de catre site-urile de jocuri este semnarea unui parteneriat cu diversi ambasadori. Este vorba despre o persoana cu expunere publica, in general fosti sportivi de performanta, care s-au angajat sa reprezinte numele site-ului de jocuri respectiv.

Acesti ambasadori sunt folositi in promovarea brandului in mediul online si offline. Cu siguranta ca si tu esti mai atras si mai atent la o reclama atunci cand in cadrul ei apare o personalitate din lumea sportului si automat retii mai repede operatorul de gambling despre care este vorba.

In trecut, dar si in prezent, nume precum Adrian Mutu, Ilie Dumitrescu sau Ilie Nastase, de exemplu, au fost ambasadori ai diferitelor platforme de jocuri de pe internet. Cu siguranta ca si aceasta strategie de marketing este una de succes, tinand cont de asocierea pe care un brand de jocuri de noroc si-l poate face cu un fost sportiv sau o persoana foarte cunoscuta si apreciata in Romania.

Reclame TV si in mediul online

Nu in ultimul rand, o tactica de promovare la care apeleaza aproape toate cazinourile online in ziua de astazi este reclama la televizor, pe internet, dar si in mediul offline.

Probabil ca reclamele TV sunt cele mai de succes, dar si cele mai costisitoare in acelasi timp. In pauzele evenimentelor sportive, dar si in timpul desfasurarii acestora, unii operatori de jocuri de noroc plaseaza reclame atractive care cu siguranta ajung sa fie vazute de milioane de telespectatori.

De asemenea, promovarea in mediul online, atat prin intermediul afiliatilor, cat si prin cumpararea de spatiu publicitar pe diverse site-uri este o alta metoda de promovare interesanta.

In plus, bineinteles ca la acest capitol se adauga si reclamele offline, constituite in mod deosebit de bannere de promovare plasate in diverse locuri cu mare expunere (centrul oraselor, intersectii aglomerate, stadioane si arene sportive etc.).

Concluzionand, acestea ar fi cele mai importante strategii de marketing la care apeleaza acum cazinourile de pe internet. Prin intermediul lor romanii afla mult mai usor despre site-urile de jocuri si cu siguranta multi dintre ei se si inscriu in cadrul platformelor datorita acestor metode de promovare.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here