Jocuri de noroc cu septari

  1. Casino online turnee România: Nu e „casa de pariuri” a viselor, e un haos organizat: Furnizorul de cazinouri live Evolution Gaming a anunțat o înțelegere pentru a oferi suita completă de titluri de dealeri live pentru a flutura mărcile Paddy Power și Betfair.
  2. Blackjack live pe mobil distruge orice illusion de câștig rapid - Jucătorii pot juca atât jocuri gratuite de poker online, fie pot alege să joace poker online cu jetoane reale.
  3. Casino pe bani reali în Constanța: Nu e altceva decât o lecție de matematică amară: Slotum casino poate fi recomandat pentru o experiență de joc completă, cu o grafică minunată și bonusuri ispititoare.

Aparate română spins gratuite 2025

Rotiri gratuite casino București: cum să nu cazi în capcana promoțiilor de pe sâmbătă dimineață
Este un joc simplu, și vă oferă o mulțime de șanse de a câștiga bani.
Casino cu depunere prin Revolut: când tehnologia întâlnește promisiunile de „gift” care nu există
Iată câteva soluții pentru aceste probleme.
De ce să nu profităm de experiența noastră dovedită în 2025.

Jocuri cazinou blackjack fără depunere gratis 2025

Cazinouri fara depunere: De ce sunt doar un alt truc de marketing
Casumo Casino și-a câștigat popularitatea din diverse motive.
Blackjack live pe mobil distruge orice illusion de câștig rapid
În general, este o opțiune ideală pentru jucătorii care nu sunt mulțumiți de cotele pentru pariurile 1X sau X2, dar doresc o variantă mai sigură decât un 1 sau 2 solist..
Magic jackpot bonus code secret 2026 RO: Cum să nu cazi în capcana promoţiilor de noroc

Acasă De actualitate Vinul scade riscul bolilor cardiovasculare, dar importantă e cantitatea și vârsta

Vinul scade riscul bolilor cardiovasculare, dar importantă e cantitatea și vârsta

0
624
FOTO ProTV

Cu toții am auzit că un pahar de vin, la masă, e sănătos. Dar cu ce anume ne ajută și când se termină efectul său protector, de la ce cantitate?

Oamenii de știință de la Universitatea din Barcelona vin acum și cu răspunsurile. Tot ce depășește 35 de pahare de vin pe lună e prea mult.

Concret, după ce au analizat dieta a peste 1.200 de persoane, folosindu-se și de biomarkerii din probele lor de urină, ca să măsoare mai precis cantitatea de alcool consumată, cercetătorii au dat și verdictul. O dietă mediteraneană, udată cu vin la masă, aduce doar beneficii pentru inimă.

Cei care au băut între 3 și 12 pahare de vin pe lună au avut un risc cardiovascular cu 38% mai mic față de cei care nu gustau deloc vin.

Cei care au consumat între 12 și 35 de pahare de vin pe lună au avut beneficii chiar mai mari: un risc cu 50% mai mic de a se îmbolnăvi de inimă, scrie The Independent.

Doar că de la acest prag în sus, riscurile au devenit mai mari decât beneficiile, au stabilit cercetătorii, care au monitorizat subiecții timp de mai mulți ani. Iar beneficiile nu se obțin la orice vârstă, ci doar de la 35 – 40 de ani.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.