Târgul de Cariere Brașov  a avut loc în 30 și 31 octombrie la Hotel Kronwell. 1500 de candidați au participat la eveniment. Au fost disponibile peste 1000 de locuri de muncă din domeniile office și back-office, retail/ vânzări, contabilitate, juridic, inginerie, IT, alimentație, management, administrativ sau producție. Companiile Lidl, Azets, Quin, Accenture, CCC, Mc Donald’s, Bertrandt, Elektrobit, Bosch Automotive, Harsha Engineers, VEO Worldwide Services, ARKUS Consult, Vodafone, PMG Brașov, Draexmaier, Olympus, Ipsos au fost prezente la eveniment.

“Ne-am bucurat să vedem că participanții au fost receptivi la noutatea acestui sezon, și anume digitalizarea CV-ului. Participanții la eveniment au venit pregătiți cu CV-ul electronic, iar cei care nu îl aveau alcătuit, au reușit să și-l creeze pe loc. Totodată, candidații au avut ocazia să-și compare salariul, cu ajutorul Paylab, aplicație prezentată de eJobs.”, a declarat Alina Agafiței, PR Manager Târgul de Cariere.

Digitalizarea CV-ului este o inițiativă prezentată în acest sezon prin intermediul eJobs. Cu ajutorul unei noi aplicații, numită CV2GO, toate CV-urile de la Târgul de Cariere Alba Iulia au fost colectate într-un singur loc. Candidații și-au imprimat CV-ul la intrarea în târg, sub forma unui QR Code, pe care companiile l-au scanat cu ajutorul unei alte aplicații dedicate.

”Toți angajatorii sunt acum în mediul online. La fel și o parte tot mai mare dintre candidații, pentru că, atât unii, cât și ceilalți, caută o fluidizare a procesului de recrutare. vor ca lucrurile să se întâmple mai simplu, mai rapid și mai comod, iar varianta aplicării online, cu CV digital le permite să jongleze mai ușor cu numărul crescut de oportunități, fie că vorbim despre selectarea unor candidați sau despre alegerea unei oferte de muncă. Tendința este confirmată și de cifre – în acest moment, eJobs are o bază de 3,9 milioane de CV-uri digitale, iar numărul crește de la lună la lună”, a declarat Bogdan Badea, CEO eJobs România.

Această ediție a Târgului de Cariere a pus accent pe o mai bună interacțiune între angajator și angajat. „Târgul de Cariere însumează sinergia între oportunități și experiențe de carieră. Pentru noi este important să nu ne limităm doar la conceptul de loc de muncă sau job. Târgul de Cariere este o oportunitate unică, una diferită, pentru că îi oferă candidatului șansa de a face carieră atât într-o corporație, cât și într-un start-up. Mai mult decât atât, o carieră poate începe și cu un internship sau o oportunitate de voluntariat, iar toate acestea se regăsesc în platforma Târgul de Cariere.”, a declarat Mihai Cotos, fondator Târgul de Cariere.

 

Târgul de Cariere este cea mai mare rețea de evenimente de carieră din Republica Moldova și România, reunind sute de angajatori și mii de candidați. Evenimentul a demarat în anul 2006 și are loc de două ori pe an, în sezonul de primăvară și cel de toamnă.

Mai multe informații despre eveniment găsiți pe http://www.targuldecariere.ro/brasov/

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here