Un sătean din Vad a fost şocat când a primit o înştiinţare   de la Enel că are de plătit o factură în valoare de 5.926,38 lei. Raica Gheorghe de la nr. 287 din Vad, de 84 de ani,  spune că are contract cu  Electrica, iar factura lunară nu depăşeşte 60 de lei.

  • ,,În 16 noiembre am primit o înştiinţare pe telefon de la Enel să le plătesc o restanţă de 5.926,38 lei care ar însemna facturi Enel. Mă şi ameninţă să fac urgent plata. Mi-au dat  în mesaj un cod client C103383889. M-am uitat pe factura mea  şi codul client   este cu totul altul. Atunci am sunat la telefonul indicat în mesaj şi femeia care mi-a răspuns mi-a spus că este o greşeală, că mesajul trebuia trimis unui client din Călăraşi. Numai că nu era primul mesaj. În 29 septembrie am mai primit un mesaj similar de la Enel. Atunci îmi scriau că suma restantă este de 2.934,55 lei, cu acelaşi cod de client. Mă aştept să mai primesc astfel de mesaje. Sunt un pensionar  cu probleme de sănătate şi astfel de mesaje mă afectează foarte mult. Dacă nu verificam, eram bun de pată, nu? N-am înţeles rostul unor astfel de mesaje pe telefon. Ca să plătesc curentul eu primesc factură şi nu mesaje pe telefon. N-am rămas restanţier niciodată la utilităţi” a explicat Gheorghe Raica din Vad.

Mesajele Enel:

16 noiembrie 2021

  • ,,Va reamintim ca inregistrati suma restanta de 5926.38 ron, reprezentand facturi Enel. Dispuneti urgent plata. cod abonat C103383889. EOS KSI 0213055488”

29 septembrie 2021:

  • ,,Va rugam sa efectuati plata facturilor ENEL in valoare 2934.55 Ron, cod abonat C103383889.EOS KSI 0213055488”

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here