Gheorghe Raica, pensionarul din Vad, care a fost somat de Enel să plătească restanţe de 6000 de lei pentru curentul consumat, nu va mai primi astfel de înştiinţări pe telefon. O spune reprezentantul de la departamentul de comunicare  din cadrul Enel care ne-a contactat la redacţie.

  • ,,A fost o greşeală din partea Enel, iar domnul Raica nu va mai primi astfel de mesaje pe telefon. În cauză este un abonat  din Călăraşi care are aceste restanţe, dar s-a greşit o cifră din numărul de telefon, iar mesajul a ajuns la altă persoană. Dl Raica a fost scos din baza de date a noastră” a explicat reprezentantul Enel.

Reamintim că Gheorghe Raica din Vad de 84 de ani a primit o înştiinţare   de la Enel că are de plătit o factură restantă în valoare de 5.926,38 lei deşi este abonat al Electrica.  ,,În 16 noiembre am primit o înştiinţare pe telefon de la Enel să le plătesc o restanţă de 5.926,38 lei care ar însemna facturi Enel.   Mi-au dat  în mesaj un cod client C103383889. M-am uitat pe factura mea  şi codul client   este cu totul altul. Atunci am sunat la telefonul indicat în mesaj şi femeia care mi-a răspuns mi-a spus că este o greşeală, că mesajul trebuia trimis unui client din Călăraşi. Numai că nu era primul mesaj. În 29 septembrie am mai primit un mesaj similar. Atunci îmi scriau că suma restantă este de 2.934,55 lei, cu acelaşi cod de client.  Sunt un pensionar  cu probleme de sănătate şi astfel de mesaje mă afectează foarte mult.  . N-am rămas restanţier niciodată la utilităţi” a explicat Gheorghe Raica din Vad.

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here