Unitatea Centralizată de Achiziții Publice (UCA) din cadrul CJ Braşov a înregistrat ofertele depuse de patru operatori economici interesaţi de procedura licitaţie deschisă privind achiziţia centralizată de produse/articole de papetărie și birotică, lansată la începutul lunii martie. Este vorba despre firmele Evident Group SRL, Austral Trade, B.N. Business SRL şi SC Lecom Birotica Ardeal SRL, documentaţiile lor intrând în etapa de calificare şi evaluare tehnică. Valoarea totală estimată a acestei achiziţii este cuprinsă între 8.962.289 lei şi 10.171.159 lei (fără TVA).  Obiectul achiziției îl reprezintă furnizarea produselor de papetărie și birotică, respectiv hârtie, accesorii de birou, pixuri, creioane cu mină reîncarcabilă, mine de rezervă, bandă corectoare, lichid corector, capse, agrafe de birou, capsatoare, decapsatoare, plicuri, separatoare pentru papetărie şi bibliorafturi, precum și livrarea acestora la sediile utilizatorilor. Aceştia sunt Consiliul Județean Brașov și 26 de instituţii şi servicii publice: instituțiile de cultură aflate în subordinea CJ (Muzeul Judeţean de Istorie, Muzeul „Casa Mureşenilor”, Muzeul de Artă Braşov, Muzeul de Etnografie, Biblioteca Judeţeană „George Bariţiu”, Şcoala Populară de Arte şi Meserii „Tiberiu Brediceanu” şi Centrul Cultural Reduta), cele cinci spitale clinice braşovene de interes judeţean, instituțiile de învățământ special (Centrul Școlar pentru Educație Incluzivă Brădet-Săcele, Centrul Școlar de Educație Incluzivă Brașov, Centrul Școlar pentru Educație Incluzivă Făgăraș, Școala Profesională Specială Codlea şi Centrul Județean de Resurse și Asistență Educațională Brașov), două servicii publice (Serviciul Public Judeţean Salvamont şi Serviciul Public Judeţean de Protecţie a Plantelor), Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului, Direcția Județeană Comunitară de Evidență a Persoanelor Brașov, Direcția de Pază și Ordine, Regia Autonomă „Aeroportul International Brașov-Ghimbav”, alături de Inspectoratul pentru Situaţii de Urgenţă „Ţara Bârsei” al judeţului Braşov, Structura Teritorială pentru Probleme Speciale Braşov şi Centrul Militar Judeţean. Procedura se va finaliza cu încheierea unui Acord-cadru pe o perioadă de trei ani, în interiorul căruia vor exista contracte subsecvente pentru fiecare utilizator. UCA – CJ Braşov mai are în derulare o procedură similară privind achiziționarea în sistem centralizat de produse/articole de curățenie interioară, al cărei termen-limită de depunere a ofertelor a fost prelungit până pe 22 aprilie, deoarece a fost depusă o contestaţie la Consiliul Naţional pentru Soluţionarea Contestaţiilor. Această achiziţie este împărțită pe două loturi şi are o valoare totală estimată între 16.250.545 lei şi 21.192.680 lei (fără TVA).

  • Sunt bucuros că Unitatea Centralizată de Achiziţii Publice pe care am operaţionalizat-o în colaborare cu Autoritatea Naţională pentru Achiziţii Publice şi-a intrat pe deplin în rol la nivelul Consiliului Judeţean Braşov şi desfăşoară o procedură de achiziţie de produse consumabile pentru toate instituţiile şi serviciile publice din subordinea noastră. Prin intermediul achiziţiilor centralizate vom obţine preţuri mai bune şi implicit o administrare eficientă a fondurilor publice. Banul public este cheltuit riguros, uniformizăm și standardizăm achizițiile, iar bunurile care asigură funcționarea zilnică a instituțiilor sunt cumpărate la o calitate și la prețuri mai bune. Achiziţiile centralizate reprezintă un alt domeniu în care suntem deschizători de drumuri la nivel naţional şi sperăm că modelul nostru va fi preluat şi de alte autorităţi şi instituţii publice”, a comentat preşedintele CJ Braşov Todorică-Constantin Şerban.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here